tisdag 23 april 2013

Snygga är vi allihopa!!

Andra dagen av prao avklarad. Idag jobbade jag från 9.00-17.00. 
Fick sovmorgon, sov 10 timmar. 
Imorgon far jag 7.30- 15.00.
Jag har väldigt bra tider, inte för länge :) 
Alla är så gulliga & roliga. 
Skulle nog kunna vara längre än en vecka. 

Hej! :) 
Så här ser mitt schema ut för veckan + nästa vecka. 

Onsdag: Prao. Anna fyller. :)
Torsdag: Prao. Teori.
Fredag: Ledig, helg.
Lördag: Far och hälsa på Lina, kalas. 
Söndag: Chilli dill? 
Måndag: skola
Tisdag: Skola och Piano.
Onsdag: Första maj, party. Hoppas att Mela hänger med till vasa. Whioo, som alltid ;) 



Snygga är vi allihopa allihopa allihopa ;) 

Ska gå till turbo nu och sen hoppa i duschen. Avslutar kvällen kanske med ett dh avsnitt, eller så går jag direkt och lägger mig. Tjau! :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar