fredag 17 maj 2013

Never take a pohto on my pone!

Hej! Var en tid sen jag bloggade, söndag var ju senast. 
Måndag tisdag var helt vanliga skoldagar. Kl 2 for jag till stan på onsdag.
På torsdag ( igår) var jag på teori. Bara Wimbla Jenny och jag.. Dom andra är i Esbo på skolmusik.
Idag for jag inte till skolan, utan jag skulle till sjukhuset. Först så pratade vi mest och dem undersökte mig, usch, det var inte kul att fara tid. Ijjen! Men lyckligtvis så fick jag med mej 6 ST SALVTUBER. Yay! . Sen efter nån timme så for vi dit igen åch gjorde spirometri, och tog nån picka. 
Jag hade bedövnings plåster så det gick smärtfritt.  
Osv, osv. , 
Sen for vi och köpte saker till studenten och andra stuff. 
Och så fick jag en tröjja och ett par vita byxor med mej hem. :) 
Ikväll ska jag bara vara hemma. 
Och så imorgon ska jag fara och sälja på nå bya loppis dom har i Kuni. Ska vara hos min morbror, i think. 

Vädret är så underbart idag. 32 grader i solen. Så skönt. 
Nue de sommar! <3

Nu ska jag plocka och fixa de sista förberedelserna inför loppis. Sen ska jag göra rent i Mys bur. 
Och kanske läsa på prov. Men de är nog bara kanske det. 

Ha en bra fredag, peeps. :) <3



Min nya fina tröjja och byxorna. Tack mami! <3 



Flickor ni ska aldrig ta pics med min telefon. Payback is a bitch! ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar