lördag 25 maj 2013

Tjao! :) Nu är det sommar på hög nivå. Yeah! 

Idag har jag bärt massor med stockar osv där ute med Jota.
Sen så for vi iväg till vasa på avslutning för Nico. 
Nu är vi hemma och nico har sommar lov. 

Kan berätta kort vad som har hänt här de här senaste dagarna..

Alla skol-dagar läste jag mest på prov på kvällen, utom på Torsdag, då hade vi knytkalas på teori.
Igår ( fredag) så var jag Elin, Anna till skolan och tog årets första dopp. Var inte så kallt. Doppade till och med huvudet 4 ggn. Sen kom dom till mig å vi laga upp studsmattan. Men de var så himla mycket mygg. Hihi, ringdeävennågrakulasamtal

Imorgon ska jag till gamla skolan med några vänner. 
Sen på kvällen ska jag  på Matemusens kalas.
Har gjort något hela helgen, som de ska vara! 

Här kommer några jätte charmiga bilder :) 





Ha en bra löödas kväll :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar